Chao & Eero: Love and Expertise

Lahtelaisten kultaseppämestarien Chao-Hsien Kuon ja Eero Hintsasen näyttely esittelee pariskunnan uniikkeja koruja.
28.10.2022 ‐ 8.1.2023
Arkistoitu

Lahtelaisten kultaseppämestarien Chao-Hsien Kuon ja Eero Hintsasen uniikeista koruista koostuva näyttely esittelee pariskunnan omalaatuisia, toisiaan täydentäviä tyylejä jotka heijastelevat vuodenaikojen kontrastia ja tasapainoa romanttisesta kesästä koettelevaan talveen.

Chao-Hsien Kuo (s.1973, Taiwan) and Eero Hintsanen (s.1972, Sulkava) ovat työskennelleet yhdessä vuodesta 2005 ja molemmat on palkittu arvostetulla Vuoden kultaseppä- tittelillä. Chao & ja Eero ovat sukupolvensa kansainvälisesti tunnetuimpia koruntekijöitä.

Näyttelyyn pääsee museon pääsylipun hinnalla.

Kuvan teokset: Sparkling Forest necklace 7KB ja Fragment collar. Kuva: Chao-Hsien Kuo.