PERUTTU: Opastus Jujut-taidekierroksen teoksiin

Tapahtuma on päättynyt
Opastetulla kierroksella tutustutaan kahteen neljästä Jujut-taidekierroksen teoksista. Opastus alkaa Malvalta ja päättyy Lahden Matkakeskukselle.

Tervetuloa yleisöopastukselle, jonka aikana tutustutaan kahteen Jujut-kierroksen teoksista: Andy Bestin & Merja Puustisen Strange Fruit -sarjaan ja Silja Selosen ääniteokseen Ode in Code.

Kävelykierros alkaa Malskilta, osoitteesta Päijänteenkatu 9 ja päättyy Lahden Matkakeskukselle. Matkalla tutustutaan myös Lahden uusimpaan pysyvään julkiseen taideteokseen, taiteilija Akseli Leinosen Kylän porttiin.  Liput opastukselle myydään Malvan museokaupasta, jonka aukioloajat voit tarkistaa täältä.

Julkisen taiteen kierros Jujut tuo taiteen keskelle arkea. Lahden ympäristöpääkaupunkivuotta juhlistavat väliaikaiset julkiset teokset pohtivat suhdettamme luontoon ja toisiin eliöihin taiteen keinoin.

Tiedot

Tapahtuma-ajat: to 17.6. klo 17.00-18.00 ja to 1.7. klo 17.00-18.00

Opastuksen reitti: Kierros alkaa Malskilta, Päijänteenkatu 9, ja päättyy Lahden Matkakeskukselle.

Opastuksen kesto: 1 h

Opastuksen kieli: suomi