Sample 1 -korunäyttely by Chao & Eero

Tapahtuma on päättynyt

Lahtelaiset kultaseppämestarit Chao-Hsien Kuo ja Eero Hintsanen esittelevät 4.12.2021 uniikeista koruista rakennetun näyttelyn sekä siihen liittyvän pop up -myymälän Lahden visuaalisten taiteiden museo Malvan museokaupassa.

Avajaiset ovat kello 11.00 ja näyttely sulkeutuu kello 16.00.

Chao & Eero toteuttavat SAMPLE 1 -korunäyttelyn. Näyttelyssä on esillä kolme korua.

Sample on sana, jonka voi suomentaa tarkoittamaan näytettä, otosta tai maistiaista. Tämä Sample-näyttely tarjoileekin pienen palasen siitä, mitä Chao ja Eero ovat pandemian aikana tehneet. Näyttelystä löytyy otos Chaon ja Eeron kansainvälisestä työstä uniikkien korujen parssa sekä otos arkisemmista käyttökoruista.

Näyttelykonsepti itsessään on myös otos työstä perinteisen käsityöalan ja aktiivisen näyttelytoiminnan eteen.

Näyttelyä ovat tukeneet Taiteen edistämiskeskus sekä Lahden visuaalisten taiteiden museo Malvan museokauppa.

Lisätiedot:

Eero Hintsanen