Suomen kuvataiteen päivän taidepaja

Tapahtuma on päättynyt
Avoin taidepaja, jonne kaikki museovieraat ovat tervetulleita työskentelemään taiteen parissa.

Tervetuloa työskentelemään taiteen parissa Suomen kuvataiteen päivänä!

Kaikille avoin taidepaja, jossa työskennellään eläinteeman ympärillä. Pajan teema liittyy Malvan Kellarigallerian eläinaiheiseen veistosnäyttelyyn, jossa esitellään teoksia Malvan kokoelmista. Suomen kuvataiteen päivää vietetään Helene Schjerfbeckin syntymäpäivänä 10.7. Kuvataiteen oman nimikkopäivän tavoitteena on lisätä kuvataiteen merkitystä ja arvostusta.

Non stop -taidepaja on avoin kaikille ja sinne voi tulla liukuvasti paja-aikana. Työskentelemään mahtuu kerrallaan 15 henkilöä, uusia osallistujia pääsee mukaan, kun tilaa vapautuu. Taidepaja sopii kaikenikäisille, pienet lapset voivat osallistua aikuisen seurassa. Osallistuminen museon pääsylipulla, vapaa pääsy alle 18-vuotiaille. Taidepaja pidetään pajatila Kummassa Malvan kellarikerroksessa.

Tule tekemään oma teoksesi!