Teemalliset yleisöopastukset alkavat

Kuva: Sari Soinisen Katseen takana -näyttely. Karoliina Redsven / Malva

Keskiviikkojen yleisöopastukset muuttuvat teemallisiksi huhtikuun alusta alkaen. Keskiviikon teemalliset yleisöopastukset alkavat klo 17 ja opastus kestää noin tunnin. Teemallisilla opastuksilla tutustutaan mm. Malvan kiinteistöön Malskiin, museon näyttelyihin ja Malvan kokoelmiin.

Lauantain yleisöopastukset alkavat jatkossa klo 15.00. Lauantain opastuksilla tutustutaan Malvaan ja museon näyttelyihin.

Opastukset sisältyvät museon pääsylipun hintaan. Opastuksille ei ole ennakkoilmoittautumista, mutta kierrokselle otetaan 30 ensimmäisenä paikalle saapunutta. Opastukset alkavat ilmoitettuna ajankohtana, joten olethan ajoissa paikalla!

Huhtikuun keskiviikkojen teemalliset yleisöopastukset

Ke 3.4. klo 17 Katseen takana -näyttely

Opastuksella tutustutaan Sari Soinisen Katseen takana -näyttelyyn. Sinfonia Lahden pienryhmän konsertti (20 min) Valogalleriassa on osa opastusta.

Ke 10.4. klo 17 Mallasjuoma

Tämän opastuksen teemana on Mallasjuoma. Opastuksella keskitytään paikan ja ympäristön historiaan ja kaupunkirakenteen tarkasteluun. Oppaana toimii Riitta Niskanen.

Ke 17.4. klo 17 Viipuri-kokoelma

Opastuksella keskitytään Juuret -näyttelyyn Viipuri-kokoelman näkökulmasta.

ke 24.4. klo 17 Jaksoton järjestelmä -näyttely

Tällä opastuksella tutustutaan Ahtoon, Käymistilaan ja Jaksoton järjestelmä -näyttelyyn.