Tilaa Malvan uutiskirje!

Maarten Baas: Homo Opinio. Kuva: Karoliina Redsven/Malva

Paljon kyselty Malvan uutiskirje on nyt mahdollista tilata sivuiltamme löytyvän lomakkeen kautta. Uutiskirjeen tilaamalla pysyt ajan tasalla Malvan tuoreimmista kuulumisista.

Malvan uutiskirje lähetetään aluksi parin kuukauden välein kuusi kertaa vuodessa. Uutiskirje kokoaa yhteen museon ajankohtaiset uutiset. Uutiskirje sopii niin museosta kiinnostuneille yksityishenkilöille kuin mediankin edustajille.

Malvan uutiskirjeen aihepiirejä ovat muun muassa museon tulevat ja käynnissä olevat näyttelyt, tapahtumatoiminta, Päijät-Hämeen alueella tapahtuva taidemuseotyö ja kokoelmauutiset niin taide- kuin julistekokoelmienkin osalta.

Uutiskirjeen tilauksen voi halutessaan lopettaa koska tahansa saamansa uutiskirjeen lopussa näkyvästä linkistä.

Uutiskirje

Tältä sivulta pääset tilaamaan Malvan uutiskirjeen.

Maija Wilska
Viestinnän asiantuntija