Iloinen yllätys maanantaihin: Malvassa ministerivierailu

Tiede- ja kulttuuriministeri Annika Saarikko vieraili Malvassa. Kuvassa vasemmalta oikealle Lahden kaupungin yhteysjohtaja Mari Kuparinen, Sinfonia Lahden intendentti Teemu Kirjonen, ministeri Annika Saarikko, Malvan projektinjohtaja Marita Kajander ja Lahden kaupunginjohtaja Pekka Timonen. Kuva: Elina Koskelainen

Malvassa koettiin maanantaina iloinen yllätys, kun tiede- ja kulttuuriministeri Annika Saarikko tuli tutustumaan tekeillä olevaan mielettömään museoomme. Vierailulla nautittiin Malskin tunnelmasta ja kierrettiin rakenteilla olevissa tiloissamme. Ministeri pääsi myös katselemaan jo viimeisteltyä museokauppaamme, jonka aukioloajat löytyvät täältä.

– Oli hienoa päästä kertomaan tekeillä olevasta visuaalisten taiteiden museosta ministeri Saarikolle, iloitsee projektinjohtaja Marita Kajander.

Malvaa ja Malskia ministerille esittelivät projektinjohtajan lisäksi kaupunginjohtaja Pekka Timonen ja Malskia operoivan Kinoksen toimitusjohtaja Arto Korhonen.

Toivotamme muutkin kiinnostuneet lämpimästi tervetulleiksi tutustumaan Malvaan upouudessa museokaupassamme ja verkkosivuillamme!