Kuohuva kortteli – Opastus Mallasjuoman historiaan

Tapahtuma on päättynyt
Lähde opas Elina Koskelaisen matkaan kuulemaan Mallasjuomasta ja rakennuksen historiasta.

Tiesitkö, että Malski on vuonna 1912 rakennettu Mallasjuoman panimokiinteistö?

Lähde opas Elina Koskelaisen matkaan kuulemaan Mallasjuomasta ja rakennuksen historiasta! Opastus alkaa Malskin pääovilta. Osallistujilla tulee olla oma maski, ja huolehdimme yhdessä turvallisista etäisyyksistä. Kierroksen jälkeen suosittelemme nauttimaan kupposen kahvia tai kipposen olutta Malskilla, mikäli se on mahdollista.

Liput kierrokselle maksavat 12 euroa, ja ne ovat myynnissä ainoastaan Malvan museokaupalla. Tapahtumaan otetaan tällä hetkellä enintään 6 osallistujaa, mutta tilanne saattaa muuttua koronatilanteen muuttumisen myötä. Lipun hinta palautetaan osallistujille, mikäli tapahtuma joudutaan perumaan.

Mikäli kello 17.00 alkava opastus myydään täyteen, voidaan klo 18.00 järjestää toinen kierros, josta tiedotetaan erikseen.

Kysymykset ja peruutukset

Jos sinulla on kysyttävää tai haluat peruuttaa aiemmin varaamasi osallistumisen, ota yhteyttä Malvan museokauppaan, puh. 044 4826042.
Kauppa palvelee ti-pe klo 10-18 ja la klo 11-16.